IT-Kumppani
ServiceDesk ja IT-tukipalvelut
Ylläpidämme IT-infrasi toimivuutta ja ratkaisemme tukipyynnöt saman päivän aikana. Saat meiltä apua mm. yhteyksien, laitteiden ja tulostamisen kysymyksissä yhden luukun periaatteella.
ServiceDeskimme auttaa asiakkaitamme
Palveluaikamme: arkisin klo 8.00–17.00
Puhelin: 029 170 1727 (puhelun hinta on 0,0835 €/puh + 0,1488 €/min.)
Sähköposti: servicedesk@marskidata.fi

1. Yksi yhteydenottopiste
Asiointi kanssamme on helppoa, sillä noudatamme single point of contact -periaatetta. Vain yksi yhteydenotto riittää selvittämään IT-kysymyksesi, olipa kyseessä tulostamisen, laitteen tai yhteyksien ongelma.
2. Nopeasti apuna
Ratkaisemme tukipyynnöt aina saman päivän aikana. Voit soittaa, lähettää sähköpostia tai täyttää tukipyyntölomakkeen työpöydältäsi.
3. Joustava hinnoittelu
Kuukausikohtainen hinnoittelu käyttäjää kohti pitää palvelumme sinulle kustannustehokkaana. Maksat vain siitä, mitä tarvitset.
4. Päätelaitteet palveluna
Läppärit, älypuhelimet, tabletit ja kaikki ne laitteet, jotka tarvitset työskentelyyn – saat ne meiltä valmiiksi asennettuina ja ylläpidolla.
5. Etätukipalvelu
Fyysinen etäisyys ei ole este tehokkaalle asiakaspalvelulle. IT:n etätukemme selvittää tarvittaessa etäyhteydellä esimerkiksi ohjelmistojen, virustorjunnan ja tulostamisen ongelmia.
6. Ennakoiva palvelu
Olemme kumppani myös silloin, kun kaikki toimii hyvin – ja myös syy siihen. Huolehdimme yhteyksien toimivuudesta, laitteidesi päivityksistä ja virussuojauksesta.
Marskidatan ServiceDesk ja IT-tukipalvelu
Meillä on 40 vuoden kokemus ICT-alalta, mikä tarkoittaa sinulle sujuvaa palvelua, jossa me otamme vastuun yrityksesi IT-infran toimivuudesta.
Saat meiltä nimetyn ja yhden soiton päässä olevan asiantuntijatiimin, joka huolehtii yrityksesi IT-ratkaisuista ja tuntee tilanteesi. Asiakkaamme kiittävät meidän asiantuntevaa palvelua ja hyvää tekemisen meininkiä, joita me perheyrityksenä vaalimme yli kaiken.
Tyypillisiä tuki- ja palvelupyyntöjämme ovat
- Sovellusten käyttötuki (esim. Microsoft Teams, Word, Excel, Powerpoint)
- Käyttöjärjestelmän tuki
- Kirjautumisen ja salasanojen hallinta
- Laitteiden ja järjestelmien päivitys
- Yhteyksien ylläpito
- Tulostamisen tuki
on keskimääräinen vastausaikamme.
IT-alan huipulta
palveluksessasi.
jo ensimmäiselle yhteydenotolla.
sopiva palvelu.
Keskity rauhassa tehokkaaseen työhön IT-haasteiden sijaan
Mitä teet, jos yhteydet eivät pelaakaan etätoimistolla, jos tulostin ei toimi juuri kun mainosmateriaalien pitäisi olla valmiina, tai tiedot jumittuvat unohtuneen salasanan taakse? Niinpä, tässä vaiheessa kehiin hiipii turhaa hikoilua ja menetettyä aikaa.
IT-laitteidesi ja verkkojen toimivuus niin keskeinen osa tietotyötäsi, että niiltä on lupa odottaa täsmällistä toimivuutta. Jos oma aikasi menee IT-ongelmien aiheuttamiin keskeytyksiin, resurssit valuvat hukkaan ydinosaamiseltanne. Lisäksi oman työaikasi hintalappu on korkea, jos käytät sitä IT-ongelmien kanssa painimiseen tärkeämpien tehtävien sijaan.
Marskidatan ServiceDesk ja IT-tukipalvelu varmistavat, ettei IT-laitteiden käyttäminen ole itsetarkoitus, vaan väline tehokkaaseen työhön.
Lue lisää blogista
Ota yhteyttä
Olemme täällä auttamassa sinua kaikissa yrityksesi IT-tarpeissa.