Maanantai ja kiire saada nopeasti tuotettua tulosteet ja skannattua sopimukset eteenpäin.
Onneksi automaattinen valvonta ja laitepäivitykset, osana tulostuspalvelua on varmistanut sen, että katkoton työskentely sujuu ja kiireiset työt saadaan tehtyä.
Tällä takaamme asiakkaalle helppokäyttöisyyden tulostamiseen ja skannaamiseen. Monesti monitoimilaitteet tulevat huoltosopimuksella ja muilla sitä täydentävillä palveluilla. Esimerkkinä tällaisesta on palvelu, jonka kautta tulee ilmoitukset ennakoivasti. Siinä näkyvät tiedot, mitä kulutusosia pitää vaihtaa tai tullaan vaihtamaan ennen vikaantumista. Tällä on hyvinkin suuri merkitys, jos ajatellaan yritystä, jonka tuotanto nojautuu skannaamiseen ja tulostamiseen työnkulussa. Huolto voi reagoida ennakoivasti tulevaan huoltoon tilaamalla osat valmiiksi. Näin varmistetaan se, että ei tule katkoksia tai uusia huoltokäyntejä.
Marskidatan asiantuntija ottaa vasteajan puitteissa yhteyttä asiakkaaseen ja monesti ongelma voi ratkeaa jo puhelimitse tai muita yhteyskanavia hyödyntäen. Muutoin asiantuntija sopii asiakkaan kanssa ajankohdan käynnille. Tähän samaan palveluun sisältyy automaattinen valvonta väriaineiden ja siihen liittyvien tarvikkeiden osalta. Ne toimitetaan asiakkaalle ennakoivasti ennen kuin pääsevät loppumaan.
Monesti yrityksessä huolehditaan käyttäjien omista työkaluista siten, että ne ovat tietoturvan osalta ajan tasalla tai verkkoympäristö on päivitetty viimeisimpien tietoturvavaatimusten mukaisesti, mutta miten monitoimilaitteet, joilla tulostetaan ja skannataan? Sitä varten me hoidamme laitteiden tarvittavat päivitykset tai muutokset, joilla vältytään mahdollisilta tietomurroilta. Asiantuntijamme ylläpitävät laitekantaa ajan tasalla tämän osalta.
Palvelussa on huomioitu myös käyttäjien rajapinta huoltokutsujen osalta. Jokaisessa palvelumme piirissä olevassa monitoimilaitteessa on laitetarra, jossa on kyseisen laitteen sarjanumero ja puhelinnumero, johon käyttäjä voi tarvittaessa soittaa huomattuaan sen olevan tarpeellista. Puhelu välittyy Marskidatan ServiceDeskiin, jossa kirjataan kutsu järjestelmään. Tämän jälkeen järjestelmään kirjattu tiketti ohjautuu oikealle paikkakunnalle, jossa asiantuntija ottaa sen käsittelyyn. Tässä tulee esille palveluun sisältyvä vasteaika, jota kaikilla toimittajilla ei välttämättä ole tarjota siinä mittakaavassa, kuin halutaan. Toki monissa laitteissa on takuu ja OnSite-palvelua, mutta se ei välttämättä ole paikallista palvelua, joka on omalla paikkakunnalla tai alueella.
Tarvittaessa voimme ottaa tarkasteluun laiteympäristössä ilmenevät kehitystarpeet, jolla voimme ennaltaehkäistä työnkulun hidastumista. Voimme päivittää laitekantaa, vaikka skannaustoimintojen osalta tehokkaammaksi muuttamalla laitteiden ominaisuuksia. Esimerkkinä turvallisen skannauksen toteuttaminen ja tulostaminen.
Uuden monitoimilaitteen asennuksen yhteydessä erikseen sovittaessa asennamme ja testaamme ajurien ja niihin liittyvien ohjelmistojen toimivuuden. Tämän lisäksi käymme läpi perustoiminnot ja uudet ominaisuudet. Tämä on yksi niistä osa-alueista, joka kuuluu Marskidatan palveluun. Lisäksi voimme järjestää erikseen käyttökoulutusta työntekijöille eri skannauksien mahdollisuuksista työnkulussa. Tämän voimme räätälöidä asiakkaan tarpeiden mukaisesti.
Kun sopimus alkaa olla siinä vaiheessa, että laitekantaa kannattaisi päivittää uudempaan, kartoitamme asiakkaan työympäristössä tapahtuneet muutokset ja käymme nämä asiakkaan kanssa läpi, jolloin voimme tehdä muutoksia käyttäjälähtöisesti.
Esimerkiksi jollain osalla yrityksistä tulostaminen on vähentynyt ja skannaaminen puolestaan lisääntynyt. Tällöin kannattaa tilalle vaihtaa tehokkaampi laite skannausominaisuuksien osalta. Tätä kutsutaan tulostamisen hallintapalveluksi, jossa määritellään palvelun taso tarpeiden mukaan.
Vanhat käytöstä poistuneet laitteet romutetaan tietoturvaa noudattaen. Kiintolevyt alustetaan ja yli-kirjoitetaan. Tällöin laitteesta häviää kaikki yritykseen liittyvä mahdollinen tietosisältö.
Marskidatan palvelun piirissä laitteiden kierto ja toimintavarmuus hoidetaan alusta loppuun asti siten, että asiakkaalla säilyy mahdollisimman hyvin tuottavuus ja tehokkuus oman työnteon osalta.
Palvelun toimivuuden tärkeys on asiakkaan työympäristön huomioiminen. Tavoitteenamme on tuottaa asiakkaillemme paras mahdollinen hyöty ja helppous kehittämällä järjestelmiä ja räätälöimällä palveluja palvelemaan asiakasta tarpeiden mukaan.
Kerromme mielellämme lisää näistä Marskidatan tulostuspalveluista ja sen tarjoamista hyödyistä.