Dokumenttien hallintajärjestelmä tehostaa työtäsi
Säilytetäänkö sinunkin organisaatiossasi tärkeitä asiakirjoja sekä palvelimen yhteiskansioissa, erilaisissa pilvipalveluissa että työntekijöidesi omilla tietokoneilla?
Asiakirjojen hajautettu säilyttäminen ei ole tietoturvan tai työn tehokkuuden kannalta järkevää. McKinseyn raportin mukaan keskimäärin 1,8 h päivittäisestä työajasta kuluu tiedonhakuun. Tämä tarkoittaa jokaisen työntekijäsi kohdalla noin 9 tunnin turhaa selvittelytyötä joka viikko!
Me Marskidatalla tarjoamme sinulle helpon ja turvallisen väylän pois turhauttavasta tiedostojen haeskelusta ja työajan hukkaamisesta.
Dokumenttien hallintajärjestelmä on räätälöitävissä eri alojen tarpeisiin, mutta sen toimintaperiaate pysyy samana:
Asiakirjojen hajautettu säilyttäminen ei ole tietoturvan tai työn tehokkuuden kannalta järkevää. McKinseyn raportin mukaan keskimäärin 1,8 h päivittäisestä työajasta kuluu tiedonhakuun. Tämä tarkoittaa jokaisen työntekijäsi kohdalla noin 9 tunnin turhaa selvittelytyötä joka viikko!
Me Marskidatalla tarjoamme sinulle helpon ja turvallisen väylän pois turhauttavasta tiedostojen haeskelusta ja työajan hukkaamisesta.
Dokumenttien hallintajärjestelmä on räätälöitävissä eri alojen tarpeisiin, mutta sen toimintaperiaate pysyy samana:
- uusien asiakirjojen syöttäminen järjestelmään skannaamalla tai sähköisesti tallentamalla
- asiakirjojen nopea haku metatietojen avulla
- automaattiset, esimerkiksi aikaperustaiset työnkulut
- tietoturvallinen asiakirjojen muokkaus ja lokitietojen tallentuminen
Dokumenttien hallintajärjestelmän avulla tehostat siis työn tekemisen tapoja läpi organisaatiosi.
Ota yhteyttä